تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

omegaweb 4kia

در این روزای کرونایی و این حال و روز اقتصادی بازار کسب و کار فیزیکی رو به سقوط می باشد و کسب و کار آنلاین و اینترنتی روی می آورند. کسب و کار اینترنتی و آنلاین یعنی در هر محیط یا حتی در منزل شخصی بتوانید به کسب درآمد بپردازید و حتی به درآمد نجومی نیز دست یابید. خیلی از افراد برجسته با کسب و کار آنلاین یا اینترنتی به درآمد دلخواه خودشان رسیدند و حتی به درآمدی بیشتر از کسب و کار فیزیکی قبلی خودشان دست پیدا کردند. خیلی از افراد تمایل به انجام کارهای آنلاین و ایمترنتی دارند ولی راه و روش های این کار رو بلد نیستند و به دنبال یادگیری، خیلی از وبسایت ها و سایت های آموزشی رو زیر و رو کردن ولی به جایی نرسیدند. گروه وبسایت امگاوب فورکیا با همکاری تیم تخصصی کسب و کار آنلاین،پروژه ای را راه اندازی کردند که علاوه بر آموزش کسب و کار آنلاین و نحوه درآمد اینترنتی، شغل های پر درآمد در این حوضه کسب و کار را نیز به شما معرفی خواهند کرد.


آموزش کسب و کار در فارکس به صورت کامل


فارکس چیست؟
اگر تا به حال به کشور دیگري سفر کرده اید، معمولا باید غرفه تبادل ارز را در فرودگاه پیدا کنید و سپس پول داخل کیف پول تان را به ارز کشور مقصد تبدیل کنید.
 به مقابل پیشخوان می روید و متوجه تابلویی می شوید که نرخ هاي مختلف تبادل ارز را نمایش می دهد.«ین ژاپن» را می بینید و با خود فکر می کنید که «واي! یک دلار من 100 ین ارزش دارد؟! و ده دلار دارم! پولدار شدم!» 
(این شور و هیجان به سرعت از بین می رود زمانی که می خواهید از فروشگاه فرودگاه یک قوطی نوشیدنی گاز دار خریداري کنید و ناگهان، نیمی از پول تان خرج می شود.)
وقتی این کار را انجام می دهید، اساسا در بازار فارکس شرکت کرده اید! یک ارز را با ارز دیگري مبادله کرده اید. و یا در اصطلاح فارکس، با فرض اینکه شما آمریکایی هستید و عازم ژاپن شده اید، دلار را فروخته و ین خریده اید.
وقتی به وطن برمی گردید، مقابل غرفه تبادل ارز توقف می کنید تا مقدار ینی که به طور معجزه آسایی باقیمانده (توکیو شهر گرانی است!) را مبادله کنید و متوجه می شوید که نرخ ارز تغییر کرده است. این تغییرات در نرخ تبادل است که به شما اجازه می دهد در بازار ارز درآمد کسب کنید.
بازار ارز که معمولا «FX» یا « فارکس » نامیده می شود، بزرگترین بازار مالی در جهان است. در مقایسه با حجم ناچیز 22.4  میلیارد دلار در روز بازار بورس نیویورك، بازار ارز با حجم معامله 5 تریلیون دلار در روز غول است. فارکس بی نظیر است!

 

ما دراین پکیج با استفاده از کلیپ های تصویری و کلیپ های صوتی و فایل های PDF شامل توضیحات آموزشی درمورد فارکس و آموزش های مربوط به آن می توانید به کسب درآمد برسید و از درآمد خودتون لذت ببرید.

امکانات پکیج شامل :

-کلیپ های ویدیویی

-فایل های صوتی

-فایل های pdf

-لیست بروکرهای معتبر فارکس


مبلغ قابل پرداخت 199,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 235

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • استخدام(مرحله دوم)
  • استخدام(مرحله اول)
  • 94 کتاب آموزشی کسب درآمد از اینترنت و غیر اینترنت
  • نکاتی جهت موفقیت در تجارت الکترونیک
  • آموزش مارکتینگ حرفه ای و فروش صددرصدی در اینترنت

کسب و کار اینترنتی رو با گروه تخصصی omegaweb 4kia تجربه کنید (اعتماد شما افتخار ماست)